Office Manager

Fokus på ansvar for økonomi og administration

DIN PERSONLIGE OFFICE MANAGER

DIN PERSONLIGE OFFICE MANAGER


Har din virksomhed behov for en person, som kan varetage virksomhedens økonomifunktion på en personlig og effektiv måde? Jeg påtager mig gerne ansvaret for økonomiafdelingen og kan kombinere ansvarsområdet med opgaver i bogholderiet, administrationen eller som personlig assistent til direktøren. Jeg vil fremstå som en fast del af Jeres virksomhed og team. Denne funktion kan jeg varetage på virksomhedens lokation eller fra mit hjemmekontor - alt efter Jeres ønske.

OFFICE MANAGER  FUNKTIONEN


Nedenfor nogle eksempler på ansvarsområder og arbejdsopgaver.


  • Ledelse af økonomiafdelingen og administrationen.
  • Personlig assistent til direktøren.
  • Kommunikation til det offentlige og revisor.
  • Måneds- og årsregnskaber, budgetopfølgning, mv.
  • Håndtering af opgaver i bogholderiet fra A til Z.
  • Bogføring og afstemning af debitorer, kreditorer, finans, mv.
  • Administration af kontrakter, forsikringer, telefoni, mv.
  • Løn og lønadministration.
  • Personale.
  • etc.


KONTAKT INFORMATION



Skodsborgparken 18 st. th., 2942 Skodsborg

Telefon: +45 31 68 30 51

Email: hanne@theofficemanager.dk


Copyright © All Rights Reserved